2009. május 2.

Tudásszomj

Nemrég feltettem ide egy bejegyzést különböző kézi öltésfajtákról. Persze ezek csak egyszerű alapok, azóta én is tanultam egyet s mást.
Egy díszpárnát szeretnék készíteni, de egyelőre csak annyi az elképzelésem, hogy hímezni szeretnék, illetve világos színeket szeretnék használni. Ehhez kerestem inspirációt a neten és találtam rá ezekre a kiváló oldalakra.

In a minute ago
Rengeteg hasznos információt találni itt, díszítő hímzések leírásaival és fotókkal. Sharon Boggon, aki az oldalt szerkeszti, vezet egy blogot is, ahol annyi információt halmozott fel, hogy képtelenség felsorolni minden témakört. Tessék végiglapozni. Rendkívül érdekes és hasznos dolog.

Az Antique Pattern Library oldalán pedig régi hímzésmintákat nézhetünk meg, pdf-formátumban hozzájuthatunk 19. illetve 20. századi gyönyörű mintákhoz.

Már csak egy gondom van. A sok felfedezett mintából meglehetősen nehéz választani, döntésképtelen vagyok. Egy ideig még eltart, míg elválik, mi legyen az én díszpárnámmal.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...