2009. szeptember 30.

Kis változás

Végre sikerült néhány változtatást csinálni a blogon. Kellett, mert nem voltam megelégedve. Változtatások még így is elofőrdulhatnak, tökéletes talán sosem lesz.
Az utóbbi hónapokban semmire sem volt munka mellett időm, így blogírásra se nagyon. Most viszont blogírunk, olvasunk, hímzünk és élvezzük az őszt. Egyre inkább azt gondolom, hogy ez a legkedvesebb évszakom.
Mivel végre van egy kis szabadidőm, így volt alkalmam kicsit nézelődni mások blogjain. Rengeteg ötletem támadt, csak meg kell őket türelmesen valósítani. Muszáj lesz rá időt szakítani, mert igenis kell az a kikapcsolódás, feltöltődés és persze másoknak és magunknak örömöt szerezni valami széppel sem rossz dolog.
Azt is észre vettem, hogy mindenki az adventre készülődik. Kénytelen leszek én is belekezdeni, hogy minden készen legyen időben. Ajándékok is kellenek, több mint azt gondoltam, a lakást is fel kell díszíteni valamivel. A szekrény aljáról előkeresem a két éve készülő mikuláscsizmát és, ha csak részben is, de bekapcsolódom Bardócz Évi adventi készülődésébe. Remélem nem bánja, mert tetszik az ötlete. Arra is kíváncsi vagyok, mi következik ezután és ki hogyan fogja ezeket az ötleteket megvalósítani. Majd igyekszem figyelemmel követni.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...