2009. október 6.

Rend a lelke ...

Rendet kellett már rakni a dolgaim között, nehéz volt bárminek is nekilátni, ha nem találtam semmit a helyén. Sikerült feltekernem a fonalaimat anyu segítségével. Gondolkodtam már, mit is csináljak velük, mert szana-szét hevertek. Aztán eszembe jutott ez a fémdoboz, amit pár éve Németországból hoztam haza teli finom bonbonnal. Így sem lett tökéletes, ahogy gondoltam, de rend van.
A gyűjteményem szerény és meglehetősen áttekinthető, bár nem dobozoltam be az összes fonalat. Viszont minden egyes projekttal bővül a készlet, meg persze fogy is egyszerre. Egy részük anyumtól van, azok a fonalak idősebbek, mint én magam. Nemrég elhasználtam az egyik gomolyagot, nem is vettem észre, hogy nincs több. Megsirattam kicsit, hogy elfogyott.
Előkerülnek lassan a karácsonyi projektek, úgyhogy a fonalvásárlásnak is eljön a héten az ideje. Csak ne felejtsek el listát készíteni, mielőtt elindulok a kedvenc boltomba, mert megint bajban leszek válogatáskor.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...