2010. június 9.

Babaház készen

Az utóbbi időben elég jól haladtam ezzel a hímzéssel, sok időt sikerült szánnom rá. Annyira, hogy már a körülöttem lévőket kezdte idegesíteni, hogy megállás nélkül egy darab anyagba böködöm a tűt. Van aki nem érti, mi ezen a jó, de azért legtöbbször türelemmel nézik. Szóval végre elkészült, márcsak a képkeret hiányzik, de azért megmutatom.

Készen van már egy másik (egyszerűbb és gyorsabban kivitelezhető) kép is, de mivel még szárad és vasalatlan, egyelőre megtartom magamnak. De csak egy ideig.

Szóval néhány kép az elkészült babaházról:




5 megjegyzés:

Christine írta...

Fantasztikus lett a babaház! Jó lehetett kontúrozni:)) Egyébként hogy hívják ezt a mintát? Még sehol sem láttam...

Christine írta...

Jajj és még azt szerettem volna kérdezni, hol veszed az anyagokat? Pozsonyban csak a Motýl-t ismerem, de nem mertem még ott megkukkantani az anyagos felhozatalt:) Félek, hogy ott is csak (egyszínű) Aida van... Bár Győrben is csak Aidát láttam eddig...

Wassernixe írta...

Köszönöm :) A kontúrozás most elég jól ment, csodálkoztam is :D
Anyagot utoljára itt rendeltem: http://www.gobelin.sk/ Anyagból igaz nem nagy a választék. Ja, és nehogy úgy járj, mint én. Elnéztem a rendelést, a "bm" rövidítés annyit tesz átlagos méter vagy valami ilyesmi, amit én persze nem tudtam. Elírásnak gondoltam és kaptam postán 8 (NYOLC!) méter anyagot :D De nem bántam meg, csak elakadt a szavam, mikor kibontottam a csomagot :)))
A Motýl-ban sokmindent láttam már, de nem emlékszem pontosan milyen a felhozatal, ami az anyagokat illeti. Egyébként be szoktam még nézni a Mileticovara, a Prievozska feloli végén van egy kis üzlet (a Sherlock mellett, ha azt ismered) és van még egy a Spitalska-n a Két Oroszlán közelében. Eddig jót hallottam róla.
Van még egy nagyáruház is, bár még nem voltam ott: http://www.ribbon.sk, csak ne lenne olyan messze a városközponttól. De majd egyszer ellátogatok oda is :)

Christine írta...

Na igen, a Két Oroszlántól nem messze dolgozok:)) De eszembe sem jutott még ott megkérdezni, hogy van-e hímzőanyaguk... Na majd legközelebb, ha elfogy a fekete fonalam:D A Sherlockban is körülnézek majd, köszönöm az ötletet!
A bm-et én ismertem, mert az egész családunk építészmunkásemberekből áll, de azért azt nem gondoltam volna, hogy az 8 méter:D Nem volt fura, hogy egy méterért azért sokat kérnek?

Wassernixe írta...

Nem, mert nagyon olcsó volt. Ahhoz képest, amit eddig máshol tapasztaltam. Ezért nem is bántam meg, hogy végülis annyit kaptam :) Egy ismerősöm szerint nyugdíjas koromig kitart majd a készlet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...