2010. szeptember 23.

Az ígéret szép szó, ...

Ígéretet tettem magamnak, hogy a héten kreatívkodom egy kicsit. Elhanyagoltam a dolgot legtöbbször az utóbbi időben. Csak hétvégén maradt valamicske szabadidőm, azt is másra használtam. Most viszont belelendülök, mert hiányzik, rengeteg tervem van, amik csak gyűlnek, sorakoznak és lökdösődnek a fejemben.
Egyelőre csak azt tudom megmutatni, ami már régebben készült, de elfelejtettem róla képet feltenni. Egon Schiele és Gustav Klimt rajzaiból készült egy sorozat keresztszemes hímzésre. Két kedvenc festőművészről van szó, ezért rögtön kaptam a minták után. Hármat választottam ki, kicsit változtattam a színeken és ez lett belőle.



Csak most látom mennyire gyűrött maradt az anyag, de nincs más fényképem sajnos.

Dolgozom még egy másik hímzésen is vagy két napja, ami nem keresztszemes, de nagyon jó csinálni. Ha mutatható lesz, természetesen teszem fel a képet is.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...