2012. január 19.

Öltések

Legtöbben azt hiszem hímezni nem könyvekből, hanem valakitől tanultunk. Az első öltéseket legtöbbször van ki megmutassa, esetleg később, miután egyre bonyolultabb dolgokba kezdünk, kerül sor arra, hogy utánaolvasunk.

A leírásokat én nem mindig értem, ami legtöbbször az én képzelőerőmön múlik, nem a szöveg íróján. Képekkel illusztrált leírásokkal már könnyebben boldogulok, de a legjobb amit találhatok, az videó vagy animáció. Ez már valóban olyan, mintha előttem végezné valaki az öltéseket és sokkal könnyebb így a dolgom. 

Nemrégiben a "The Victoria Sampler Website" oldalon találtam hasznos animációkat, csak ki kell választani, melyik öltést szeretnénk látni és megnyomni a play gombot. Igaz, hogy angolul szerepelnek az öltések megnevezései, de így is hasznos segítségnek tartom. 


forrás
Szép hétvégét mindenkinek előre is!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...