2012. december 30.

Néhány újabb betű és egy szakácssapka

Ez készült el eddig az ábécémből. Az ünnepek alatt elővettem a fiók mélyéről és hímeztem kicsit. Igaz egy darabon négyszer is felfejtettem a hímzést, mert állandóan elrontottam. Rossz színű fonal, elszámolt keresztszemek ... A hímzés talán egy kis türelemre is tanít. Végülis valamennyit haladtam vele, ahogy az alsó képeken látni lehet. 

Ez évben ez az utolsó bejegyzésem, holnapután már az új év köszönt. Nem lesz újévi fogadalom, mert azokat sosem tudom betartani, inkább csak mindenkinek kívánok nagyon boldog új évet és sok időt, kitartást a hímzéshez!


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

BUÉK! Sok örömteli alkotást, ahhoz időt, játékos kedvet, egészséget, nyugodalmat! A Colbert terítő mesés. Senki nem a hátulját nézegeti, aki mégis, annak úgy kell! :D (Esetleg a munkádat védendő, kaphat szegélyes hátlapot, ha maximalista vagy. :)) A konyhai ABC nagy munka, a vidám és hangulatos eredmény kárpótol érte, az biztos. A színes Schiele nagyon érdekes kísérlet! Kíváncsian várom, mi készül. :))
Brigi

Wassernixe írta...

Koszonom szepen Brigi es neked is BUEK :)

A terito majd ugy kerul az asztalra, hogy senki se lassa a hatuljat :D Hatlapot kesziteni, arra nem lesz turelmem, az mar biztos.

A Schielerol is kellene mutatnom vegre egy kepet, kivancsi vagyok hogy tetszik majd.
Orulok, hogy beneztel :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...