2011. január 13.

Boltos lettem


Igen, boltos lettem. Már egy ideje gondolkodtam a boltnyitáson, érlelgettem a gondolatot, hogy eladásra kínáljam a magam kis hímzéseit. És végülis miért ne? Szóval fogtam magam egy napon, elkezdtem dolgozni a portékámon és nyitottam egy boltot az Etsy-n és az itthoni SaShe-n is.
Kiélhetem a kreatív oldalam és ha esetleg másnak megtetszenek a dolgaim, szívesen el is adom ezeket. Kicsit más érzés úgy készíteni egy hímzést, hogy az felkerül egy kirakatba, mégha az a kirakat virtuális is. Tetszeni fog ez valakinek? Elég eredeti és érdekes? És egyébként is, hogy kell az eladáshoz egyáltalán hozzáfogni? De élvezem a dolgot, az biztos. Jót tesz, hogy ilyesmivel foglalatoskodhatom, bár nagy reményeket nem fűzök hozzá, abból a szempontból, hogy ez valamiféle megélhetést biztosíthat számomra. De meglátjuk, mit hoz a jövő. Egyelőre naphosszat böködöm a hímzéseket és mindig tanulok valami újat. Az egyik barátom azt mondta, büszke rám, hogy megpróbálom. Én úgy érzem, kell kihívás az életembe, és ez bizony az.

Nézzetek be hozzám, minden nézelődőt szívesen látok! Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...