2011. május 2.

Főzzünk! ~ Blogajánló



2 megjegyzés:

Christine írta...

Gratulálok az új blogodhoz! Eddig nagyon igéretes, aranyos leveleket írtál:)
Tegnap a mamáméknál elmosogattam az összes tányért-poharat-evőeszközt (festetett), ugyanolyan tányérjai vannak, mint az utolsó bejegyzésedben:)

Én is elkezdtem még 2009-ben egy hasonló blogot, de az első bejegyzés után nem írtam többet, talán a Te hatásodra folytatom, és főzőcskézni is elkezdek:)

Wassernixe írta...

Köszönöm! Mindig jól esik, ha valami kedveset irsz. És mindig kedveset irsz :) Szerintem folytasd a blogot, én kiváncsi lennék rá, egy rendszeres olvasód már igy előre van :)
Ami a tányérokat illeti, biztosan rokonságban vannak egymással, mert én is a mamámtól kaptam őket. Több mint húsz éve egy falusi szervezettől kapta őket az 50. születésnapjára. Szóval lehet, hogy Csallóközben mindenki ilyet kapott akkoriban a falutól:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...