2011. június 27.

Madár és fészke


Egy hímzőmester blogján olvastam egyszer, hogy mindig azt tanácsolja a diákjainak, koncentráljanak egy technikára, legyenek abban az egyben nagyon jók, mintsem sokban kevésbé jók. Azt hiszem én rossz diákja lennék. Persze van abban valami igazság, amit mond. Én viszont azt vettem észre, túl sok minden érdekel ahhoz, hogy csak egy valamit csináljak. 


Persze elsősorban keresztszemezni szoktam, de sok technikát és stílust szeretek. Ha nem is próbálkozom meg mindennel, azért megfordul a fejemben, hogy mi mindent lenne jó majd egyszer kipróbálni. Mert ez is szép, az pedig érdekes, és az a másik is milyen jó. Lehet, hogy emiatt egyik technikának sem leszek a mestere, de nem baj. Amíg szeretem csinálni, addig csapongok, ahogy jólesik. Most épp tűfestéssel próbálkoztam és folytatni is fogom. Egy biztos, keresztszemessel ilyen gyorsan nem lehet haladni. Az bizony lassabb műfaj. 


1 megjegyzés:

semmimese írta...

Nagyon szép lett :)
Várom a folytatást.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...