2011. december 28.

Karácsonyfadíszek a Mintagyárban ~ Projekt

Ebben az évben karácsonyra szerettem volna a fát saját magam készítette apróságokkal is feldíszíteni a gömbök és más díszek mellett. Erre sajnos most nem került sor, úgyhogy hirtelen felindulásból úgy döntöttem, indítok egy új projektet a következő évben. 
Máskor is másoltam már különböző keresztszemes mintákat, most pedig kicsit megdolgoztatom a saját fantáziámat is. Minden hónapban közzéteszek egy mintát, amit ki is hímzek és összeállítom egy kis dísszé. Így az év végére legalább 12 darab apró csecsebecsét akaszthatok majd a karácsonyfámra. 
Már van ötletem az első mintához, de megvárom vele a januárt, így lesz a projekt teljes. 
Remélem kellemesen és szeretetben telt a karácsonyotok. Most már csak az maradt, hogy boldog új esztendőt kívánjak mindannyiótoknak.



1 megjegyzés:

Christine írta...

Boldog új évet Neked és családodnak is! Kíváncsian várom a díszeket, az én fám még eléggé csupasz, úgyhogy valószínűleg beszállok, ha lehet:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...