2010. szeptember 30.

Egerek (1)

Már említettem, hogy rendeltem egy, vagyis két Heaven And Earth Design mintát a nyáron. A The Country Mouse and The City Mouse-hoz szükséges fonalak is megvannak már azóta és belekezdtem a bal felső sarokba. Tulajdonképpen csak egy barna folt látható eddig, de azért alakul. Rettentő nagy lesz a kész kép. Nem tudom ki mit ért a "rettentő  nagy" kifejezés alatt, de képzeljetek el egy közepes méretű asztalterítőt. Hát körülbelül olyan nagyságú lesz majd. Èvekben kell majd számolni az elkészítési idejét az én tempóm mellett, attól tartok. A pipacsokkal is alig haladtam, mégsem bírtam ki, hogy ne kezdjem el ezt is böködni. Jól esik hol ezt hímezni, hol azt, hol ezekben a színekben gyönyörködni, hol azokban. Ès végül tessék a bal felső sarok:



ilyen lesz, ha majd megnő

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...